pátek 26. září 2014

Táta - první týden v Coloradu



Sobota
Tata se nejakym jet lagem nezabyva. Hned rano vcelku cile vstava a
vyrazi s nami na hokej. Dalsi z tryoutu ( cert aby se v tom jejich
nekonecnem rozrazovani vyznal) Opet zatazene zavesy, takze z haly neni
na led videt. Jsme vybaveni do zimy, prestoze venku je po dvoudenni
zime, opet krasne teplo. Jdeme tedy na mistni betonovou, neutulnou
tribunu. Jsme zde jedini. Po chvili prichazi particka tri „veledulezitych“
treneru. Jeden z nich se k nam pritoci a ze pry tu rodice byt pri
tryoutech nesmi. Snazim se vysvetlit, ze deda prijel z CR skouknout
vnoucka a tak jsme pripusteni. Na chvili. Sledujeme trenink cca do
pulky a pak dobrovolne odchazime. Deda ma radost, ze Matyho aspon
chvili videl. Po víkendu přichází email s info o tréninkových časech a trenérovi. Treninky ani tentokrát nejsou definitivně danné. Můj dotaz na data zápasů jde do ztracena. Prý ještě není jasno. Upozorňuji, že je téměř konec září a na prvním tréninku byl Maty v půlce srpna.

Další z mailů od hokejistů hlásí, že se máme objednat na testování ohledně případných prodělaných otřesů mozku. Posílám několik tázacích mailů, zda je toto i pro nás nutné, když Maty bude hrát v klubu jen do prosince. Dále požaduji zaslání potřebných dokumentů, které v mailu zmiňují, ale na které se jim nezdařilo poslat odkazy, jak píší. Ještě v neděli 21.9. dopoledne potřebné formuláře nemám, vyšetření je ve 13h. Info ohledně vyšetření jsem si vygooglila a formuláře si našla na webovkách kliniky. Cca 2 hodiny před odjezdem na vyšetření píše trenér a posílá odkaz na formuláře. Ooooohhh díky šlechetný Brendane Phelpsi. Pozdě, už to vše mám.

Nedele

berem tátu na Horsetooth reservoir. Jeleny bohužel nevidíme, ale příroda parádní, no jak jinak. Táta čilej a nadšenej.

Pondeli

vyrážíme do muzea. Klasika, pondělí a jako všude zavreno. Procházíme tedy centrum Fort Collins, táta nadšeně komentuje a fotí. Taky napsal pohledy, tak hledáme poštu. V dnešním světě komputerů, trůůů trůů trůůů poštu najít v juesej, pěknej oříšek. Ale joo, nacházíme a táta posílá pohledy. Super, mě se to do dnes nepovedlo. Ale už je mám koupené a částěčně napsané…J

Utery

jdu již tradičně do Rotary klubu. Tata, že si potřebuje koupit prášky, co si jich vzal málo (naštěstí jen vitamin B. A tak ho opouštím u Kingsooper a ukazuji mu směr na lekarnu. Uspěl už v supermarketu a pochavluje si, že pořídil větší balení než doma za míň peněz. Zkrátka Super King-SooperJ

Streda

výlet do Longmont. Dlouho plánovaný výlet do super obchodu se syry. Opět pokus sehnat droždí. Bezva akce a zábava jak to všichni mí přátelé vzali jako výzvu. Přijeli Pat, Dwane, Paul a Sheryl. Obchod ve francouzském stylu nemá chybu. Do obrovské lednice, kam vcházíme, nám jsou zapůjčeny bundy. Po chvilce víme proč. Trávíme zde cca půl hodinky a chutnávky sýrů nás poměrně zasytí. Mňam, tak dobré sýry jsem snad ještě nejedla. Jeden je podobný tvarohu, ale už jsem zkusila vyrobit tvaroh z jogurtu a úspěšně. Takže za tvaroh 10 $ nedám! Společný obídek s přáteli báječný. Skvělá atmosféra. Táta si padl asi nejvíc do noty s Paulem. Pivko sbližuje J


Ctvrtek

Vyrážíme znovu na Horsetooth. Tentokrát odhodlání vyšlápnout menší túru na BlueSky trailhead. Báječná panoramata, jen trochu vedro, takže ušlápnutých cca 10 km horským terénem na plném slunci nás dosti zmorduje. Ale stálo to za to. Maty vecer trénink hokej. Je to super, jede děda a já s Káťou na plavčo. Zvykla jsem si plavat hodinu v rámci Káti tréninku. Systém jedné lajny pro veřejnost mě fascinuje. Zatím jsem pokaždé v lajně sama, nejvýš jsme byli dva lidi. Paráda.

Patek

deti volno, ve škole učitelský den. Poptali jsme Pat a Dwana jestli nejedou na chatu, to by bylo něco pro tátu.A Maty taky hned, že by staršně rád jel. Ale bohužel P&D tentokrát nejedou. Nabídli ale pohotově příští víkend. To však záleží na hokeji a zápasech. Volný pátek využíváme na shopping. Maty potřebuje kalhoty. Mám radost, v Kohl nacházíme kalhoty vcelku rychle a cena podobná cenám v ČR. Taky se rozbilo splachovadlo na záchodě a tak statečně vyhledáme instalatérství, kupujeme nové splachovadlo a táta odpo přemontujeJ Večer hokej, plavco ne Kata nachlazená. Využívám volného večera a jedem s tátou do country salonu. Sundance saloon, parádní velikej bar, živá muzika. Vzadu za saloonem kowboyové proháněj býky a krotí koně. Ukázka divokého západu v plné parádě.

Sobota
Arnoldsovi nás pozvali na fotbal do Laramie. V 11 hodin máme sraz v Cheyenne u nich doma. Vyrážíme hned směr Laramie. Cesta opět úžasná. Pořád je na co koukat. Pořád se pohybujeme v nadmořské výšce 2000 metrů a výš. Člověk by si to ani neuvědomil, jen občas se trochu hůř dýchá a je vetší žízeň. V Laramie nám Ruth seznamuje s příbuznýma. Velmi netradiční oběd – hamburgery na parkovišti u obrovského obytného auta, před kterým stojí gril a bratranec Ruth griluje burgery jak na běžícím páse.Popijí se pivko a kolem karavanu se střídají různí lidé, většinou však všichni z Ruth příbuzenstva. Úžasný zážitek. Fotbalový zápas je opravdu událost roku, jak nám bylo předem nahlášeno. Je to match university of Wyoming, ale fanoušci přijíždí z celého Wyomingu. Před zápasem prochází okolo stadionu orchestr o cca 200 hudebnících. Tančí mažoretky a zpívá každý američan…i čechJ Potkáváme zde též opět i Fannings. Zápas super, jsme trochu připečení, páč sluníčko praží celé tři hodiny. Wyomig vítězí. Neskutečný zvrat 2 minuty před koncem zápasu. Prohrávali 19-17 a já se ptám Ruth jestli je možné ještě zápas zvrátit. Ona odpovídá, že jedině pokud by se stal nějaký zázrak. A opravdu máme neskutečné štěstí. Wyoming obrací stav a vítězí velice krátce před koncem. Davy šílí, báječná atmosféra. Vrcholem dne je večeře v dalším skvělém podniku s life music. Připojují se k nám i Dwane a Pat Moors. Mám radost. Chybí jen Erin a mám je tu všechny, miláčky moje J

Nedele
sportovni prohlídka. Testování probíhá v příjemné klinice. Kluci – všichni hokejisti jdou v počtu cca 10ti do místnosti s počítači. Program klade otázky a smyslem je rychle a přesně odpovídat. Měla jsem trochu starost o Matyho vzhledem k angličtině, ale počítač mu prý umožnil nastavit češtinu. Nevím jestli se někdy dozvíme výsledky, ale prý to bylo zajímavé. Snad by se akce měla opakovat pro srovnání. Pokusím se výsledků dopídit. Ale spíše rovnou na klinice, v trenéry velkou důvěru nevkládám. Odpoledne jdeme společně s dětma a dědou na tenis. Maty našel kurty, které jsou sice přes celé město, ale zdarma (což jsme sice předsem nevěděli, ale je to příjemný bonus) Maty mě pořád láká, a´t začnu s tenisem. Mě to jako letitého squashistu neláká, ale musím uznat, že mě to dnes moc bavilo a popřemýšlím. Kurty mám ve Slivenci za barákem. Skoro každý den mastíme karty. Večer jsme prvně ukecali dědu, ať jde s námi do výřivky.

Žádné komentáře:

Okomentovat