středa 3. prosince 2014

1.12.2014 Volvo se likviduje :-(

Po peti dnech bez internetu ve schrance vice nez 60 mailu. Uzaverka v praci v Praze a zitrejsi prezentace v Rotary clubu. Nevim co driv. Pondeli jako vinko.
V mailu jsem mela zpravu od Peta, ze Volvo Pedersen konecne dalo odhad ceny. Nejhorsi mozna varianta je skutecnosti. Jeste, ze mne na to John pripravil predem. Auto pujde k likvidaci a pojistovna uhradi zustatkovou cenu. Opravdu tady auta starsi 10 let pokud je skoda vyssi, neopravuji. Jsem z toho spatna. Pete sice pise: snaz se si s tim nedelat starosti..ale stve me to.
Varianta, ze auto opravi, byla precijen z meho pohledu prijatelnejsi.
Sepisuji tedy mail, ve kterem nabizim doplatit samozrejme veskere vydaje, ktere jeste kolem auta prubezne vznikly - dalnicni poplatky, pojistnou castku za obdobi, kdy jsem auto pouzivala a spoluucast na pojistne udalosti.
Nabidla jsem 500$. Vim, ze je to naprosto relativni castka. Nevim jestli mala nebo slusna. Tezko od ceho se v tuto chvili odpichnout. John mi pomohl najit cenu auta, za kterou by v pripade nezniceneho auta, bylo Volvo ted prodejne. Pravda je, ze jsem byla prekvapena jak nizke jsou ceny, za tak jeste dobre auto. Momentalni prodejni cena by podle jakychsi mistnich tabulek byla 4500-5500$, tedy plus minus cena, kterou zaplati pojistovna.
Hlavni ale na cele veci stale je jak uz mnohokrat zaznelo, ze jsme s detmi v poradku a nikomu z nas se pri bouracce nic nestalo. Dalsi dulezita vec ale tez je, aby se touto neprijemnosti neporusily nase skvele vztahy s Erin a jejimi rodici. Zminuji tuto obavu v mem mailu ktery jim posilam. V odpovedi se mi dostava : v zadnem pripade toto nemuze narusit nase vztahy. Milujeme tebe a tvoje deti a jsme stastni, ze mame tento vztah. Porad te milujeme jako svoji dceru…
Co k tomu dodat…Snad jen, ze je to oboustranne a ze tihle lide mi budou moc chybet az odjedeme.
Erin me napsala, ze se rozhodli se Samem druhe auto si ted neporidit. Ze pry ted po prestehovani druhe auto nepotrebuji, bydli bliz do skolky, skoly a prace a zbytecne by je jen stalo penize za prevoz z Colorada na Floridu a pak veskere vydaje, ktere s autem jsou.
Tak, ze mi pry dekuje, ze jsem jim pomohla situaci vyresit :-) zlata Erin :-)
Skoda, ze uz se do odjezdu nepotkame. Doufam, ze alespon s Petem a Ruth to vyjde.

Betty s Johnem pro nas chystaji rozluckovou party v nedeli 14.prosince. Pat a Dwane prijedou, Paul asi tez (neni jiste, ze Sheryl). Ale moc bych si prala, aby se povedlo prijet Petovi a Ruth.

Žádné komentáře:

Okomentovat