neděle 30. listopadu 2014

Thanksgiving Patek

Sedma hodina je moje. Nechce se mi z postele. A tak alespon dopisuji blog. Sice to nemuzu na blog pridat, ale budu pripravena az opustime divocinu, kde neni signal.
Snidame za nadherne slunecneho rana. Cinnamon rolls od Pat jsou ty nejlepsi, co jsem kdy jedla. Muj Carrot cake i Linecke maji taky uspech. 
Po snidani se chysta stul na dekorovani vanocnich vencu. Dwane, Maty a Paul jedou na skutrech pro vetve.
Skvela akce. Kolem poledne se schazeji pratele a sousede. 
Pat ma nachystane obcerstveni, ruzne pomazanky, salaty, salamy, syry, krekry a samozrejme cookies.
Tez ma uvarene chilli. Chilli zde nazyvaji takovy gulas z mleteho masa s fazolemi. 
Pat ma neskutecne mnozstvi dekoracniho materialu na vence. Vyrabime ruzne ozdoby z vetvi na zaveseni, vence, svicny, ozdoby na stul. Krasa je videt na konci vsechny vyrobky. 
Mezi navstevniky jsou dva novi lide. Marche a Will. Marche je 87 let, moc mila pani, na vsechno se vyptava a porad se usmiva. Pripomina mi Filipinu. 
Will je priblizne tricatnik, cestovatel. Letost stravil 9 mesicu v Asii a chysta se tam vratit. Zvlastni chlap. Trochu jako by se citil, ze sem nepatri. 
Vsichni odjizdi az za tmy. Ulozi sve vyrobky z vetvi do skutru, sami tez nasedaji - vcetne Marche- a frci ke sve chate. 
Maty, Sheryl a ja hrajeme Clue. Tu hru jsme si oblibili. A po dvou kolech Clue, ktere vyhrava bezkonkurencne Maty, ucime vsechny hru Kdo jsem. Papirky s osobnostmi na cele a otazky ano, ne. Skvele se bavime. 

Žádné komentáře:

Okomentovat